Consumentencampagne Cultuur en Erfgoed Achterhoek

Projecten // Presentatie // van cultuur en erfgoed

Consumentencampagne Cultuur en Erfgoed Achterhoek

Het platform www.cultuurerfgoedachterhoek.nl waar alle projecten van het CEPA op worden gepubliceerd en verantwoord, zal binnen de consumentencampagne vanuit Achterhoek Toerisme verder uitgebouwd worden. Deze uitbreiding bestaat uit 3 onderdelen.

Onderdeel 1. Consumentgerichte campagne
Cultuur en Erfgoed Achterhoek is op dit moment gericht op de verantwoording van de projecten vanuit de cultuurcoalitie. Het doel is om deze website naast een "portfolio" functie ook een consumentenfunctie te geven, door activiteiten die vrij toegankelijk zijn voor Achterhoekse én andere bezoekers in een overzicht te tonen en hier campagnes voor te draaien.

Onderdeel 2: Uitbreiden met projecten van derden
Het platform zal uitgebreid worden met evenementen en projecten van derden. Deze zullen gekoppeld worden aan socials en andere communicatiemiddelen. Juist Cultuur en Erfgoed Achterhoek kan een communicatieplatform worden voor kleine partijen die zelf geen marketing en/of communicatie medewerkers hebben of draaien op vrijwilligers.

Onderdeel 3: Marketing en Productontwikkeling
Achterhoek Toerisme zal ondersteuning bieden aan regio-overstijgende cultuurprojecten binnen het pact. Het verleden heeft uitgewezen dat de kracht van deze beeldbepalende kunstprojecten de weg naar het publiek op zich wel weet te vinden. Maar soms blijft het bij persaandacht en zijn de activiteiten weinig beleefbaar. Door sterker in te zetten op marketing en productontwikkeling van beelbepalende projecten als Oosterlicht Verbindt, Raken met Smaken en Achterhoekse Stillevens zal extra krachten worden bijgezet. Er zal een aantal regiobrede projecten per jaar gekozen worden.

aaltenwinterswijkoostgelreoudeijsselstreekmontferlanddoetinchembronckhorstdoesburgberkelland
Deel met vrienden op:

Meer...

Projectinformatie

Het platform www.cultuurerfgoedachterhoek.nl waar alle projecten van het CEPA op worden gepubliceerd en verantwoord, zal binnen de consumentencampagne vanuit Achterhoek Toerisme verder uitgebouwd worden. Deze uitbreiding bestaat uit 3 onderdelen.

Onderdeel 1. Consumentgerichte campagne
Cultuur en Erfgoed Achterhoek is op dit moment gericht op de verantwoording van de projecten vanuit de cultuurcoalitie. Het doel is om deze website naast een "portfolio" functie ook een consumentenfunctie te geven, door activiteiten die vrij toegankelijk zijn voor Achterhoekse én andere bezoekers in een overzicht te tonen en hier campagnes voor te draaien.

Onderdeel 2: Uitbreiden met projecten van derden
Het platform zal uitgebreid worden met evenementen en projecten van derden. Deze zullen gekoppeld worden aan socials en andere communicatiemiddelen. Juist Cultuur en Erfgoed Achterhoek kan een communicatieplatform worden voor kleine partijen die zelf geen marketing en/of communicatie medewerkers hebben of draaien op vrijwilligers.

Onderdeel 3: Marketing en Productontwikkeling
Achterhoek Toerisme zal ondersteuning bieden aan regio-overstijgende cultuurprojecten binnen het pact. Het verleden heeft uitgewezen dat de kracht van deze beeldbepalende kunstprojecten de weg naar het publiek op zich wel weet te vinden. Maar soms blijft het bij persaandacht en zijn de activiteiten weinig beleefbaar. Door sterker in te zetten op marketing en productontwikkeling van beeldbepalende projecten als Oosterlicht Verbindt, Raken met Smaken en Achterhoekse Stillevens zal extra krachten worden bijgezet. Er zal een aantal regiobrede projecten per jaar gekozen worden.

Coalitiepartner(s)

Achterhoek Toerisme

Links